Jeżeli w ciele brakuje jakiś składników mineralnych

Jeśli w ciele brakuje jakiś czynników mineralnych, lub witamin, najszybciej dojrzejemy to na naszych włosach, nasze włosy są nadzwyczaj wrażliwe na stres, warunki otoczenia, zmęczenia i braki w diecie. Pielęgnacje naszych włosów powinniśmy rozpocząć od wewnątrz, albowiem żadne dekorujące szampony nam nie pomogą, jeżeli włosy nie będą odpowiednio odżywione od wnętrza. Istotnymi elementami, jakie muszą znaleźć się w diecie to cynk. Poprawia on ukrwienie cery, ma wpływ na odporność oraz wygląd włosa, wolno go odnaleźć w orzechach włoskich, kukurydzy, migdałach. Dodatkowym czynnikiem jest magnez, odnajduje się on w brokułach, fasoli, jęczmieniu. Przydatne okazują się także kosmetyki typu loxon. Niedobór żelaza w diecie może przyczynić się do łysienia, odnajdziemy go w mięsie, orzechach, daktylach, fasoli. Wapń to nie jedynie składnik budulcowy, ale także włosy go wymagają. Najważniejszym zalążkiem wapnia jest mleko. Także ważną witaminą jest witamina A. Włosy w zwłaszcza dotkliwy sposób odczuwają jej brak, wskutek tego powinniśmy nie dopuszczać do jej niedostatków.

Categories: Zdrowie

Comments are closed.

firany gotowe

Styl współczesny przynosi nam wybitnie szerokie oraz różne możliwości, to ...